Кар'єра в старшому дизайнері, що спеціалізується на скульптурі та анімації

Загальні відомості

Доступних місць: 3
Детальніше про цю програму на сайті школи

Опис програми

Концепція-мистецтво ілюстрації

Чи хотіли б ви працювати у галузі кіно чи відеоігор? Чи задумувались ви над тим, як захоплююче було б працювати у великій ілюстраційній компанії? Тут ви відкриєте для себе всі техніки професіоналів, клавіші та їхні хитрощі. Ми навчимо вас технічних знань, щоб вивести ваше мистецтво на інший рівень та як створювати фантазії, реальні чи вигадані світи, які згодом стануть невеликими чи великими кінопродукціями, телебачення, відеоігри тощо. Вашій фантазії немає меж, дізнайтеся, як зосередити свій талант на майбутній професії.

Анімація персонажів

Від «Основ анімації» до «Механіки тіла» до «Акторської майстерності», цей Майстер дасть вам знання, щоб не лише зробити ваших персонажів справжніми, якщо не важливішими, надійними. Використовуючи сучасні методи та інструменти з галузі, ми навчимось мистецтву анімації.

Студент вивчить внутрішні структури та виробничі процеси аудіовізуальних компаній, орієнтованих на анімаційне кіно, відеоігри та рекламу. Він завершить свою академічну підготовку за допомогою перекладу своєї найкращої роботи з анімації, виконаної під час магістра, яка стане його вступним листом, щоб увійти в галузь сектору і, таким чином, придбати свою першу роботу як аніматора персонажів.

Скульптурні екстремальні

Дізнайтеся, як працювати в режимі «Скульптура», щоб створити найскладніші та детальніші 3D-моделі на ринку. Ви навчитесь проектувати та моделювати персонажів для різних секторів 3d. Ви дізнаєтесь анатомію людини та її скульптурні техніки. Від початкової ідеї до скульптури, деталізації, текстурування та реалізації. Все це стосувалося різних стилів. Мультфільм, реалістичність, дизайн істот та будь-який персонаж, який ви можете уявити, використовуючи всі прийоми та секрети галузі.

Ви дізнаєтесь, як глибоко використовувати Zbrush та комбінувати його з іншими 3D-пакетами, реалізуючи силу створення в експоненціальному відношенні.

dancing dave minion, minion tim, despicable me

Навчальний план: Модуль ілюстративного дизайну

підвалини

Місяць 1

  • Вступ у Photoshop
  • Основні геометричні фігури
  • Основні правила світла
  • Види світла і тіні
  • Основи перспективи (1 ПФ)
  • Основна анатомія
  • Матеріали: Основні

2 місяць

  • Значення (масштаб сірого)
  • Матеріали: Проміжні продукти
  • Основна анатомія
  • Основи перспективи (2PF)
  • Пропорції
  • Складні геометричні фігури

3 місяць

  • Основи перспективи (3PF)
  • Основна анатомія
  • Транспортні засоби та складні об'єкти в перспективі

4 місяць

  • Розширена перспектива (1 PF, 2 PF, 3 PF)
  • Сценарії та кути камери
  • Світло і тінь

5 місяць

  • Розширена анатомія
  • Теорія кольорів
  • Матеріали: Додаткові
  • Пейзажний живопис
Концепт-арт

6 місяць

  • Розширена анатомія
  • Пошук посилань та генерація ідей
  • Створення мініатюр (мініатюр)
  • Як створити власні пензлі та власні форми
  • Склад, Закон третин
  • Дизайн через силуети
  • Дизайн реквізиту

7 місяць

  • Розширена анатомія
  • Дизайн інтер'єру та зовнішнього вигляду
  • Середовища та фони для відеоігор
  • Дизайн зброї
  • Техніка фототекстурування та малювання малюнків

8 місяць

  • Дизайн персонажів, використовуючи силуети
  • Вивчення персонажа через лінію
  • Стратегія шару у Photoshop
  • Прохід оклюзії
  • Поворот навколо персонажа

9 місяць

  • Розширена анатомія
  • В.о.
  • Вирази
  • Макет

Порядок денний: скульптурний екстремальний модуль

Місяць 1
  • Презентація Майстра та його функціонування.
  • Прикладна теорія створення персонажів
  • Психологічний профіль нашого характеру
  • Z кисть: ініціація - практика.
  • Скульптура 1: череп.
  • Анатомія: Пропорції людського організму.
  • Малюнок: Забезпечте та встановіть.
  • Анатомія: Тулуб людини
  • Z пензлик: поетапна методика роботи.
  • Малювання: Торс людини
  • Скульптура 2: Торс людини
  • Анатомія: Верхні кінцівки
  • Z пензлик: оптимізація та апаратні ресурси
  • Малювання: верхні кінцівки
  • Скульптура 3: Верхні кінцівки
  • Доставка: 2-й внесок з реалістичною пропозицією персонажа Завдання з попереднього тижня
  • Анатомія: Руки
  • Z пензлик: техніка скульптури
  • Малювання: руки
  • Скульптура 4: руки
  • Доставка: 3-я та остання реалістична пропозиція персонажа та завдання з попереднього тижня
2 місяць
  • Анатомія: Руки
  • Z пензлик: Блокування z сфер та інші методи
  • Малювання: руки
  • Скульптура 5: руки
  • Анатомія: Нижні кінцівки
  • Z пензлик: техніка скульптури.
  • Малювання: Нижні кінцівки
  • Скульптура 2: Нижні кінцівки
  • Анатомія: Стопи
  • Z пензлик: проекція, шари та морфи
  • Малювання: Ноги
  • Скульптура 2: Стопи
  • Анатомія: Жіночий тулуб
  • Z пензлик: техніка скульптури, проекція, шари та морфи
  • Малювання: Жіночий тулуб
  • Скульптура 2: Тулуб жінки
3 місяць
  • Анатомія: Голова людини
  • Z пензлик: інструмент ретопології
  • Малювання: Голова людини
  • Скульптура 5: Голова людини
  • Анатомія: портрет та розумні подібності
  • Z пензлик: створення уф
  • Малювання: портрет та розумні схожість
  • Скульптура 2: Портрет та розумні подібності
  • Теорія: техніка волосся
  • Z пензлик: шкіра та підшкірні деталі, пори, вади, вени та рубці
  • Чудовий дизайнер: Концепції
  • Скульптура 2: скульптура з волосся та зачіски
  • Теорія: Тканини та одяг
  • Z пензлик: техніка випікання
  • Z пензлик: техніка витягування та ліплення волосся та волокон
  • Чудовий дизайнер: візерунки та моделювання
  • Скульптура 2: ліпити тканини
4 місяць
  • Створення персонажа мультфільму прикладної теорії
  • Живописець субстанції: ініціація
  • Скульптура 5: Блокування
  • Чудовий дизайнер: Персоналізація наших моделей.
  • Прикладна теорія створення мультиплікаційних персонажів, візуальна мова.
  • Скульптура 5: Блокування
  • Чудовий дизайнер: Engarment та morphers
  • 3d полігональне моделювання Макс
  • Поняття низького полігону
  • Ретопологія в 3D Макс
  • Ретопологія майя
  • Ретопологія в Блендері
  • Розгортайте uvw 3D Макс
5 місяць
  • Художник з переробки речовин: техніка випічки та текстурування
  • Полігональне моделювання твердих поверхонь
  • Підпорядкове моделювання
  • Моделювання транспортних засобів
  • Художник живопису: методики текстурування
  • Основна настройка та поза символів
6 місяць
  • Художник з переробки речовин: техніка випічки та текстурування
  • Полігональне моделювання твердих поверхонь
  • Підпорядкове моделювання
  • Моделювання транспортних засобів
  • Художник з вмісту речовин: Техніка текстурування символів Ручна фарба
  • Переглядач Marmoset: Посвячення
  • Впровадження в Marmoset Viewer
  • Моделювання навколишнього середовища
  • Процедурне моделювання
  • Реквізит моделювання навколишнього середовища
  • Дерева, скелі та руїни
7 місяць
  • Випікайте прийоми з Xnormal
  • Полігональне моделювання твердих поверхонь
  • Підпорядкове моделювання
  • Моделювання транспортних засобів
  • Художник живопису: Технологія текстурування Реквізити для фарби для рук
  • Освітлення переглядача Marmoset
8 місяць
  • Переглядач Marmoset Випічка та анімація
  • Marmoset візуалізації
  • Моделювання навколишнього середовища
  • Процедурне моделювання
9 місяць
  • Переглядач Marmoset Випічка та анімація
  • Marmoset візуалізації
  • Відгуки про фінальні проекти
  • Фокус та поради щодо особистої котушки
  • Пост-продукція у Photoshop та After ефектах
  • Остаточна доставка Майстра

Порядок денний: Модуль анімації персонажів

Місяць 1

Вступ до анімації в Майї

Принципи анімації

У цьому першому місяці ми дізнаємось, що потрібно для розуміння інтерфейсу програми, з якою ми будемо працювати в цьому курсі: Майя.

Ми зламаємо руку, вирішуючи сумніви, наприклад, що означає анімація, яка фундаментальна роль аніматора в галузі, і ми встановимо адекватний робочий конвеєр, який допоможе нам виконати невеликі вправи з дванадцятьма принципами анімації:

  • Розтягувати і стискати
  • Передчуття
  • Часи дій
  • Анімаційні дуги
  • Краса персонажа
  • Перебільшення
  • Тверді пози
  • Вторинна дія
  • Гальмування та прискорення або поетапність
  • Постановка
  • Безпосередня дія і поза для позу
  • Дія безперервного дії та перекриття
2 місяць

Вступ до анатомії

Основою для створення гарної пози є розуміння ваг людського тіла.

Ми побачимо анатомічний малюнок, повністю аналітичний. Ми будемо добре малювати традиційними або цифровими, залежно від комфорту студента.

3 і 4 місяці

Реалістична анімація та присвячення механіці кузова

Почнемо з механіки кузова, механіки людського тіла, розуміючи, як дуги рухаються і течуть. Ми задамо собі такі питання, як, скільки важить тіло, яку масу має, як рухається.

Ми переведемо все це на тривимірну мову.

Після цього ми скористаємося знаннями попереднього місяця та комбінуємо губину та механіку кузова, щоб зробити шлях до повної реалістичної анімації.

5 місяць

Розкадровка

Після того, як ми побачимо дванадцять принципів анімації, ми зосередимось на тому, щоб зробити хорошу попередню продукцію: зрозуміти плани, знати, як їх застосувати, зрозуміти, що ми хочемо розповісти, і як ми будемо це робити. Намалюйте пози наших героїв і навчіться їх підкреслювати. Ми будемо вивчати кіносцени разом.

6 місяць

Ліпсинк та акторська дія

У цьому місяці ми зосередимось на виразах та діалогах. Ми будемо вивчати, як виражають себе наші персонажі та які фонеми треба використовувати для використання аудіо.

Ми зрозуміємо, як працює обличчя на анатомічному рівні та як застосовувати принципи анімації в діалогах, поворотах та людських виразах.

  • Вивчення емоцій
  • Очі
  • Центр інтересів
  • Поведінка
7 місяць

Мультфільм анімації

Ми побачимо, що відрізняє рух від реалістичного персонажа до мультфільму. Ми зрозуміємо перебільшення, що це спричиняє, морфологію мультиплікаційного персонажа, оскільки це не обов'язково має керуватися реальними фізичними законами: вони можуть бути зроблені з м'яса, але також з гуми чи скелі, і це має бути відображено у їх вазі.

Ми побачимо, що ми дізналися за 3, 4 та 5 місяців, і додамо більше інформації.

8 місяць

Чотиригранна анімація

Як анімувати чотириногих - це складне завдання, оскільки вони не мають такої морфології, як двоногі, цього місяця ми будемо розглядати їх окремо, застосовуючи методики попередніх місяців та використовуючи їх на нашу користь, щоб, завдяки цьому, студент Навчіться екстраполювати рух не просто чотириногим, а ні до чого.

Котики / ікла / коники.

9 місяць

Взаємодія між 2 або більше символами

Використовуючи все, що ми навчилися у майстра, для планування сцени між двома або більше персонажами:

  • Хто має дію
  • Яка у вас мотивація
  • Куди ти йдеш
  • Як вторинний символ підсилює активний персонаж

132618_pexels-photo-264905.jpeg

Модуль прискорювача

Попередня продукція проекту

  • Будівництво проектного трубопроводу
  • Структурування трубопроводу з дробовиком
    • Відстеження завдань
    • Оптимізуйте діаграму Ганта
    • Параметризація продуктивності
    • Визначення термінів і віхи команди
    • Відстеження фаз виробництва
    • Хмарне з'єднання Робочий стіл Досвід особисто та в режимі онлайн
    • Візуалізація проектів в Інтернеті
    • Управління частками
    • Екранні відгуки
    • Огляд багатозадачності
    • Зниження невизначеності в аналізі продуктивності
  • Методика навчання SCRUM
Виробництво
  • Календарний розрахунок
  • Показники доцільності
  • тестування
  • Забезпечення якості
  • Ігровий крок
  • Маркетинговий план
Запуск - попередній запуск
  • Оцінка ринку за датами відправлення
  • Підготовка до запуску
  • Підготовка таборування
  • Презентація на заходах
  • Суд для презентації проекту
  • Презентація для публіки

Вчителі з реальним досвідом

Вищі вчителі

Хосе Мас

  • Ведучий аніматор в студіях анімації Ilion
  • Хосе Мас, головний аніматор персонажів в анімаційних студіях Ilion, працює в галузі анімації більше 18 років. Muf, Keytoon, Kandor, Sony, Mac Guff, Ilion ... усі вони допомогли мені стати професійним і ще важливішим, що я є людина сьогодні.

Анфранк Понсе

  • 3D аніматор персонажів
  • Він працював у Baraboom! анімація динозаврів для студій Felix & Paul в рекламній акції "Світ Юрського періоду - синій", 3D-досвід VR. Він працював над поствізуалізаційними анімаційними персонажами у фільмі "Лускунчик і чотири королівства" для Уолта Діснея. Він співпрацював у рекламному місці "Космічні клони!", Для Funko Pop !,. Він працював у Парижі над Illumination MacGuff, анімацією персонажів для короткометражних фільмів для «Міньйонів» та «Грінча».

Хорхе Момпаллер

  • Концепт-художник на Gameloft
  • Концепт-художник та ілюстратор. Він працював над десятками проектів для відеоігор та продюсерами калібру GAMELOFT. Він був ілюстратором обкладинок та внутрішніх зображень для коміксів, ConceptArtist та керівника текстур у Magoproductions для мультсеріалу «Летячі білки».

Андрос Мартінес

  • Старший художник-концепт
  • Я працював художником з маркетингу в мобільних і Steam indies студіях як "Feral Fury", я працював інструктором для Animschool, також працював у передвиробництві фільмів для лондонських студій. Я провів місяць у Торонто як стажування у студії Imaginism, отримуючи наставництво від таких людей, як Боббі Чиу, Кі-Аседера та Елвін Лі.

Ангел Рамс

  • Позаштатний ілюстратор та мультфільм
  • Моє повне ім'я Ángel Rams Figueroa, я народився у Валенсії, Іспанія, у 1982 році. Хоча я маю науковий ступінь будівельного машинобудування, моя справжня пристрасть завжди була мистецтвом. Мене кілька років викладав професійний художник-комік, а потім вчився самостійно. Мій професійний досвід стосувався ілюстрації, коміксів, сценографії для готелів, аквапарків, тематичної архітектури.

Хуан Антоніо Вальверде

  • Концепт, візуальний та оповідач
  • Закінчив у 2005 році Політехнічний університет у Валенсії (UPV) та отримав ступінь професійної підготовки 2 з програмування комп'ютерних систем та магістр графічного дизайну, Хуан Антоніо розвиває свою професійну діяльність як позаштатний в галузі ілюстрацій та графічного дизайну. 2012 рік. Він мав можливість виставляти свої роботи 5 разів у своєму рідному місті (Валенсія), а також один раз як гість в галереї анімацій в Нью-Йорку (США), в Родезі (Франція), в районі середньовічного замку Белкастель.

Рафа Коста

  • 3D Генераліст в Елітній 3D
  • 3D художник та художник концепції.
  • Він працював з 2003 року в рекламних агентствах, дизайнерських студіях та архітектурних компаніях.
  • Він брав участь у різних проектах, таких як: події, корпоративне відео, музичні відео, телевізійні шоу, документальні фільми, фільми, рекламні ролики та відеоігри, такі як BattleField 4, Mafia III або Star Citizen.

Начо Лапуенте

  • Художник персонажів на Elite 3D
  • Спеціальності: Цифрове скульптування, Візуалізація, Шкіра, Волосся, Тканина, Текстурована, Анімація, Zbrush, VRay, MentalRay, Marmoset Toolbag 2, Unreal Engine 4.
  • Він працював над такими проектами, як Call of Duty Infinite Warfare або Hitman.

Гектор Годой

  • Старший аніматор у студії Blue Sky
  • Гектор Годой запустився у світ 3D-анімації, коли він ще повзав по землі. Його кар'єра пройшла шлях від національних постановок з «Filmax Animation» до «Старшого аніматора» в студіях Blue Sky (Ice Age, Robots, Rio, Epic).

Відкрийте для себе нашу ексклюзивну програму прискорень

Минулого року вам сподобається наша 9-місячна програма прискорення, яка пропонує консультації та навчання, необхідні для розвитку всіх видів підприємницьких проектів. Скористайтеся нашими ноу-хау та всіма нашими послугами. Закінчіть навчання успішним проектом та професійною демонстрацією.

Робота в справжній студії

За 9 місяців прискорювача ви будете працювати над реальним проектом, проектом з його цілями, термінами, термінами, як у реальної виробничої компанії. Ви будете знати, як працювати у відеоігри чи студії розвитку кіно, роблячи справжній проект, свій проект.

Ваш власний стартап

Ви хочете розробити власний проект? Якщо у вас є гарна ідея, ви можете її здійснити. Або якщо ні, ви завжди можете приєднатися до багатьох ідей, які ми пропонуємо та запускаємо самі, будь то графічний дизайнер, модельєр, програміст тощо.

Справжні видавці

Основна мета полягає в тому, щоб проекти побачили світло. З цієї причини у нас є різні системи фінансування, дистрибуції та просування, такі як PlayStation Talents, які фінансують проекти на суму до 200 000 євро

Професійний нагляд

Тому що ми знаємо, що працювати самостійно і без нагляду важко. Ось чому учні прискорювача будуть рахувати з першого дня за допомогою наших викладачів та професіоналів, які будуть контролювати та надавати постійну допомогу в розвитку проекту.

Спеціальні установки

Робота вдома дуже зручна, але це не плідно, ми всі це знаємо. У наших приміщеннях ви будете працювати зі своєю командою у професійному середовищі, із залом для переговорів, ігровою кімнатою, машинами для їжі / напоїв та усіма послугами компанії в секторі.

Мультидисциплінарна команда

Ви будете працювати з дуже різними студентами кар’єри. Експерти у відеоігри, ігровий дизайн, програмування, 3D-моделювання, анімація, кіно, концепція, всі працюють як команда, яка формує зв'язок для майбутніх проектів та ідей.

Вакансії

Ми подбаємо про особистий пошук та керування пропозиціями роботи, які можуть відповідати ситуації та уподобанням наших студентів, як на національному, так і на міжнародному рівні.

Демо-котушка

І все це, щоб у вас була професійна демонстраційна котушка, специфічна демонстраційна котушка для роботи, яку ви хочете розробити, яку ви можете долучити у своєму супровідному листі чи резюме, і ми запевняємо, що ви відкриєте всі двері для свого професійного майбутнього.

Зареєструйтесь безкоштовно у нашому віртуальному кампусі

Самий просунутий кампус у світі

Ми єдина школа, яка відкрила наш кампус на весь світ. Тисячі людей, студент чи ні, щодня відвідують нашу інтранет для перегляду відео, навчальних посібників, лекцій, демонстрацій, проведення місій та взагалі для взаємодії з іншими студентами та професіоналами в секторі. Цілий віртуальний світ чекає на вас з нескінченними можливостями.

  • Створіть свій аватар
  • Налаштуйте свою кімнату
  • Професійне навчання
  • Рівень вгору
  • Поговоріть з однокласниками
  • Конференції та вебінари
  • Вправи та домашні завдання
  • HD відео
Останнє оновлення Бер 2020

Про навчальний заклад

Founded in 1994, as a Center specialized in CGI - COMPUTER GENERATED IMAGES - (Infographics, 3D Animation, Video Games, Cinema, Advertising and Special Effects) and Digital Image (Graphic Design, Post ... Детальніше

Founded in 1994, as a Center specialized in CGI - COMPUTER GENERATED IMAGES - (Infographics, 3D Animation, Video Games, Cinema, Advertising and Special Effects) and Digital Image (Graphic Design, Post-Production, Viral Video, Short Film, Fashion Films and Web ). With more than 3 million hours of training, our methodology, a pioneer at the international level, allows us to find work in the most important top studios on the planet. Згорнути
Лос-Анджелес , Валенсія , Валенсія + 2 Більше Менше