DigiPen - Institute of Technology Singapore

Введення

Прочитайте офіційний опис

У технологічному інституті DigiPen Сінгапур ви відчуєте суворе навчання, покликане підготувати вас до захоплюючих можливостей роботи в глобальній цифровій економіці. В ході навчання ви розвинете теоретичні рамки та основоположні знання, які будуть актуальними та корисними протягом усієї вашої кар’єри.

На додаток до своїх звичайних курсових робіт та завдань, ви будете застосовувати свої знання у практичних командних проектах, які підтримують спілкування та міждисциплінарну співпрацю. Цей фокус на основі проекту кидає виклик вирішенню складних проблем, коли ви спільно працюєте над створенням оригінального програмного забезпечення, ігор, анімації та іншого в академічному середовищі, що копіює професійну студію виробництва. До того, як закінчиш навчання, ти будеш чітко розуміти фундаментальні знання у своїй галузі, можливість впроваджувати нові рішення та портфель роботи, який може допомогти вам виділитися з потенційними роботодавцями.

НАШ ІСТОРІЯ

DigiPen була заснована Клодом Комер у 1988 році у Ванкувері, Канада, як компанія з комп'ютерного моделювання та анімації. Із збільшенням попиту на роботу пан Комер стикався з труднощами у пошуку кваліфікованого персоналу, який не тільки не мав фундаментального розуміння інформатики, а й був розбірковим у новітніх цифрових технологіях. Таким чином, DigiPen почав пропонувати спеціалізовану навчальну програму з 3D-комп'ютерної анімації. Незабаром DigiPen співпрацює з Nintendo of America, щоб створити сертифікаційну програму програмування відеоігор.

По мірі того, як відеоігри перетворилися від простої двовимірної графіки до складних 3D-світів, потреба в галузі кваліфікованих працівників з вищою освітою в цифровому мистецтві, дизайні та інженерії програмного забезпечення продовжувала зростати. Передбачаючи цю зростаючу потребу, DigiPen розробив і почав пропонувати першу в світі програму ступеня бакалавра з розвитку відеоігор (бакалавр наук з інформатики в інтерактивному симуляції в режимі реального часу), яка підготувала студентів до унікальних проблем створення професійних 3D-ігор та моделювання програмне забезпечення. У 1998 році компанія DigiPen переїхала до міста Редмонд, штат Вашингтон, США та відкрила свої двері як технологічний інститут DigiPen.

Що почалося як новаторський підхід до навчання імітації та розвитку ігор, перетворилося на нові програми цифрового мистецтва та анімації, комп'ютерної інженерії, ігрового дизайну, дизайну музики та звуку та інших спеціалізацій з інформатики. Сьогодні DigiPen пропонує дев'ять бакалаврських програм та дві магістерські програми у своєму кампусі Редмонд. DigiPen також пропонує дипломні програми на двох міжнародних кампусах у Сінгапурі та Більбао, Іспанія, а також через спільні освітні партнерства зі школами Південної Кореї та Таїланду.

Різниця DigiPen

Студенти обирають DigiPen (Сінгапур) з різних причин - будь то наші спеціалізовані програми, акценти на командні проекти та прикладне навчання, виняткові мережеві та галузеві зв’язки випускників або досвідчені викладачі. Це лише деякі характеристики, які визначають як ми є, так і що робимо.

Орієнтований

Заявивши область навчання під час подачі заявки, ви перейдете прямо в курсову роботу, найбільш відповідну вашій галузі. До кінця навчання ви будете мати високий рівень знань і будете готові здійснити стрибок у вашій новій кар’єрі.

Hands-On

DigiPen навчає бути вирішувачем проблем та новатором через реальні проекти. Застосовуючи академічні принципи до конкретних командних проектів протягом року, ви та ваші колеги отримуєте практичні знання, щоб стати творцями - не лише користувачами - технологій.

Підключено

Наші міцні зв’язки із сингапурським технологічним сектором дозволяють вам скористатися глибоким досвідом галузі та почати будувати свою професійну мережу з перших днів роботи на території кампусу. Ми тісно співпрацюємо з низкою шанованих галузевих партнерів - включаючи Ubisoft Сінгапур, Autodesk, Koei Tecmo, Continental Automotive та багато іншого - щоб забезпечити професійне зростання та кар’єрні можливості для наших студентів.

Відомий

Студенти DigiPen здобули 57 нагород на фестивалі незалежних ігор - більше, ніж будь-яка інша школа світу. І вже 10 років поспіль The Princeton Review увійшов DigiPen до п’ятірки найкращих шкіл дизайну ігор.

Досвідчений

Ми наймаємо експертів із контенту світового класу у провідних наукових установах та гігантах галузі, таких як Microsoft, Nintendo, Disney, Pixar, Bungie та Sony. Наші викладачі викладачів приносять колективний досвід виграних наукових досліджень, найсучаснішої розробки програмного забезпечення, виробництва потрійних відео-ігор та лідерства в галузі безпосередньо в класі.

Розташування

Сінгапур

Address
PIXEL Building,
10 Central Exchange Green,

139660 Сінгапур, Сінгапур

Програми

Цей навчальний заклад також пропонує: