Keystone logo
AUM American University of Malta Бакалавр мистецтв у галузі графічного дизайну та анімації
AUM American University of Malta

Бакалавр мистецтв у галузі графічного дизайну та анімації

Cospicua, Мальта

4 Years

Англійська

Денне навчання

Кінцевий термін подання заявки

Запитайте найбільш ранню дату початку

EUR 5 000 / per year *

На кампусі

* іноземні студенти за семестр; 1500 євро - студенти ЄС за семестр; 1000 EUR - мальтійські студенти за семестр

Введення

137230_16x4.5UniImage1-WithText.jpg

Бакалаврська програма графічного дизайну та анімації призначена для студентів, які цікавляться практичним застосуванням образотворчого мистецтва. Вивчаючи графічний дизайн та анімацію, ви можете висловити свою уяву, вирішуючи візуальні задачі. Студенти з сильними навичками дизайну та творчими інтересами є відмінними кандидатами для цієї програми. Ті, хто закінчить цей ступінь, будуть добре підготовлені, щоб взяти на себе обрану ними роль, яка стосується широкого спектру галузевих застосувань дизайну та/або анімації.

Деталі програми

Протягом перших двох років студенти будуть зосереджені на завершенні загальноосвітньої програми університету (42 кредити США / 84 ECTS), яка запроваджує п’ять тематичних областей: комунікація, дані та кількісна література, наукові дослідження, гуманітарні та соціальні науки. На третьому та четвертому курсах студенти зосереджуватимуться на темах, актуальних для їх спеціальності.

Результати навчальної програми

Бакалавр графічного дизайну та анімації-це професійно орієнтована ступінь, яка дає студентам міцну основу візуального мистецтва та дизайну для широкого кола засобів масової інформації, включаючи друковану, інтерактивну медіа, кіно та телебачення. Програма пропонує студенту можливість створити міждисциплінарну програму навчання, яка збагатить знання та навички, які випускник набуває у галузі, що постійно розвивається. Під час випускного курсу дипломної роботи студенти можуть глибоко досліджувати свої специфічні сфери інтересів у самостійному проекті.

Отримані знання

  • Знання прийомів та методів виробництва засобів масової інформації, комунікації та розповсюдження.
  • Знання техніки проектування, інструментів та принципів, що беруть участь у складанні точних технічних планів, креслень та моделей.
  • Знання теорії та прийомів, необхідних для складання, виробництва та виконання творів образотворчого мистецтва.
  • Знання електронного обладнання та комп'ютерного обладнання та програмного забезпечення, включаючи програми.

Набуті навички

Використання логіки та міркування для виявлення сильних та слабких сторін альтернативних рішень, висновків або підходів до проблем.

  • Управління власним часом та часом інших.
  • Враховуючи відносні витрати та вигоди потенційних дій, вибрати найбільш підходяще.
  • Розуміння наслідків нової інформації для вирішення поточних та майбутніх проблем та прийняття рішень.
  • Продемонструйте принципи комунікації графічного дизайну, демонструючи творчі та технічні здібності, які створюють успішні інноваційні проекти графічного дизайну в різних засобах масової інформації.
  • Продемонструйте міцний фундамент у дизайні та традиційному студійному мистецтві та зможете використовувати ці навички для ефективного спілкування за допомогою візуальних засобів.
  • Розуміти та використовувати широкий спектр засобів цифрового дизайну та анімації.
  • Отримайте навички анімації, необхідні для кар’єри в рухомій графіці, розробці ігор, 3D та 2D анімаційних фільмах, телебаченні або анімації ефектів.
  • Використовуйте навички самоврядування, щоб працювати з високим рівнем автономності над творчими проектами, що спрямовуються самостійно.
  • Впроваджуйте використання попередньої візуалізації, розкадровки та необхідних методів попереднього виробництва для розробки складних концепцій винахідництва.
  • Застосовуйте творчі навички вирішення проблем до різноманітних абстрактних проблем.
  • Створіть професійне та оригінальне портфоліо дизайну та анімації та котушку.

Компетенції

  • Створюйте незвичайні або розумні уявлення про певну тему чи ситуацію або розробляйте творчі шляхи вирішення проблеми.
  • Створюйте візуальні носії за допомогою комп'ютерного обладнання та програмного забезпечення.
  • Створюйте інноваційні дизайни, концепції та зразки макетів, спираючись на знання принципів верстки та естетичних концепцій дизайну.
  • Створюйте графічні зображення та макети для ілюстрацій продуктів, логотипів компаній та веб -сайтів.
  • Створюйте складну графіку та анімацію, використовуючи незалежне судження, творчість та комп’ютерне обладнання.
  • Створюйте об’єкти чи персонажі, які здаються реалістичними, маніпулюючи світлом, кольором, текстурою, тінню та прозорістю, або маніпулюючи статичними зображеннями, щоб створити ілюзію руху.
  • Відповідально застосовуйте розробку сюжету, режисуру, кінематографію та редагування до анімації, щоб створювати раскадровки, які показують потік анімації та визначають ключові сцени та персонажів.
  • Нести відповідальність за розробку брифінгів, брошур, мультимедійних презентацій, веб -сторінок, рекламних продуктів, технічних ілюстрацій та комп’ютерних ілюстрацій для використання у продуктах, технічних посібниках, літературі, інформаційних бюлетенях та слайд -шоу.
  • Співпрацюйте у розробці та виробництві мультимедійних кампаній, обробці бюджету та плануванні, а також допомагайте виконувати такі обов’язки, як координація виробництва, підготовка проекту та відстеження прогресу.

Навчання та оцінювання

Загалом, модулі графічного дизайну та анімації викладаються із поєднанням теорії та прикладної практики. Однак педагогічні підходи істотно відрізняються від модуля до модуля.

Більшість модулів курсу викладається за допомогою традиційного методу критики навчання на основі проектів, спільного для більшості курсів мистецтва, кіно та анімації. Студенти працюють над проектами, які обмежені обмеженнями та відповідають критеріям, розробленим навколо цілей навчання модуля. Студенти беруть участь у груповій критиці готового проекту, що формує їхній словниковий запас у предметі та здатність аналізувати та вдосконалювати власну роботу.

Оцінка у більшості модулів, що стосуються графічного дизайну та анімації, буде оцінюватись на основі проектів.

137231_16x4.5StudentsImage3.jpg

Карєрні можливості

  • Аніматор фільму чи відеоігор для кіностудії чи творця відеоігор.
  • Графічний дизайнер аудіовізуальної компанії.
  • Візуальний художник для багатогранного веб-розробника.

Контур плану 4-річного ступеня

Рік 1

Семестр I

  • ENG 101 Англійська Склад 1
  • MAT 120 Вступ до аналізу даних, ймовірності та статистики
  • Його 101 історія Середземномор’я
  • GRD 101 Вступ до візуального дизайну
  • Вільний вибір

Семестр II

  • ENG 102 Англійська Композиція 2
  • BIO 101 Єдність життя
  • REL 101 Релігійні світи в порівняльній перспективі
  • GRD 111 Малювання та візуалізація

Рік 2

Семестр I

  • COM 101 Вступ до мультикультурної комунікації
  • CHE 101 АБО PHY 101 Наукове розслідування GE
  • PSY 101 Вступ до психології
  • ATH 101 Мистецтво Середземномор'я
  • GRD 201 Малювання малюнка та анатомія

Семестр II

  • PHI 101 Вступ до філософії
  • SOC 101 Вступ до соціології
  • ATH 201 Всесвітня історія мистецтва
  • GRD 211 Цифрові художні інструменти
  • ОТКРИТИ Елементарне обстеження (з лабораторією)

Рік 3

Семестр I

  • GRD 301 Час, зображення, звук
  • GRD 311 Фарбування та колір
  • GRD 321 Проектування та моделювання
  • GRD 331 Анімація I: Рух та методи
  • PHI 102 Прикладна етика

Семестр II

  • Анімація 3D -персонажів GRD 341
  • GRD 351 Анімація II: Виробництво
  • GRD 361 Графічний дизайн I: Типографія
  • GRD 371 Розповідь та оповідання

Рік 4

Семестр I

  • GRD 411 Графічний дизайн II: Візуальне вирішення проблем
  • Графіка руху Motion GRD 421
  • Візуальний дизайн для ігор GRD 431
  • GRD 461 Дипломна робота I

Семестр II

  • GRD 441 Графічний дизайн III: Веб -дизайн
  • Проект міждисциплінарної гри GRD 451
  • GRD 462 Дипломна робота II

137232_16x4.5StudentsImage2.jpg

Результат програми

Карєрні можливості

Прийом

Навчальний план

Плата за навчання програми

Стипендії та фінансування

Про Школу

Запитання