BSc Applied Software Engineering
Cardiff, Великобританія
ТРИВАЛІСТЬ
3 Years
МОВИ
Англійська
ТЕМП
Денне навчання
КІНЕЦЬ ТЕРМІНУ НАДАННЯ ЗАЯВ
Кінцевий термін подання заявки
НАЙРАНІША ДАТА ПОЧАТКУ
Sep 2025
ПЛАТА ЗА НАВЧАННЯ
GBP 28 200 *
ФОРМАТ НАВЧАННЯ
На кампусі
* for overseas | for home year two and three: £9,250 / year one: £9,000
Прийом
Стипендії та фінансування
Loans and Grants
Financial support information for students.
Bursaries
We wish to ensure that financial circumstances are not a barrier to your undergraduate study opportunities.
Scholarships
We wish to recruit the very best students and to help us achieve this, we offer several scholarships.
Part-time Undergraduate Funding
Information about funding for part-time students.
Financial Support for Asylum Seekers
Information for asylum seekers about the financial support we offer undergraduates and options for funding from outside the University.
Навчальний план
The course is structured as a full-time degree, taught over three years with two semesters per year.
Формальне навчання та групові заняття відбуватимуться протягом трьох днів на тиждень, причому два дні залишатимуться для групової роботи над проектами, самостійного навчання та доступу до інших університетських ресурсів, служб підтримки, клубів, товариств тощо.
Студенти Національної академії програмного забезпечення працюють над розробкою проектів програмного забезпечення для реальних клієнтів із приватного, державного та третього секторів. Більшість клієнтських проектів охоплюють чотири тижні, і ваша команда зустрічатиметься з вашими клієнтами кожні два тижні протягом цього періоду. Значна частина викладання, навчання та оцінювання базується на контексті цих проектів.
Цей трирічний курс починається з формування основних аналітичних навичок і навичок кодування, які стануть основою вашого навчання та майбутньої кар’єри. За проектами веб-розробки в перший рік слідують більш суттєві проекти в другому році, коли ви застосовуєте нові навички та знання для впровадження систем програмного забезпечення масштабу підприємства. Тим часом ви візьмете на себе більшу роль у проектних зустрічах, зміцнюючи впевненість на робочому місці та навички спілкування. У третій рік ви дізнаєтесь про нові технології та поєднаєте їх зі своїми основними навичками для створення інноваційного продукту з оцінкою найновіших мов, фреймворків та інструментів. Великий командний проект останнього року — це можливість для вас керувати та постачати суттєвий програмний продукт протягом 10 тижнів.
Показані модулі є прикладом типової навчальної програми та будуть переглянуті до 2024/2025 навчального року. Остаточні модулі будуть опубліковані до вересня 2024 року.
Year One
In year one you learn to think like a programmer and begin to code professionally. You will work primarily with languages such as JavaScript, Java and Python to design, develop and deploy web applications according to the needs of customers.
You also will start to develop your knowledge of relational and NoSQL database systems. You will learn how to use the same industry-standard tools that are used by real-world developers, following best practices to develop quality software.
You will begin to develop your professional skills including communication, project management and the principles of agile development.
Core Modules for Year One
- Introduction to Web Development
- Software Development Skills 1
- Computational Thinking
- Fundamentals of Computing with Java
- Software Development Skills 2
- Database Systems
Year Two
In year two you will work on larger, more complex and technically difficult projects.
You will expand your knowledge in areas such as performance and scalability, cyber security and DevOps, and develop and deploy mobile-based applications according to the needs of customers. This will be necessary to support the scale, resilience and security needs of your cloud-based enterprise solutions.
At this point, you are expected to be leading project meetings to plan and manage development work for a team, and regularly holding meetings with customers.
Core Modules for Year Two
- DevOps
- Commercial Applications with Java
- Performance and Scalability
- Agile Project Management
- Cyber Security
- Mobile Development
Year Three
In year three you will learn about user experience design and emerging trends and use these to develop a product with an appreciation of the latest languages, frameworks and tools. You will learn about managing change and adopting technology in organisations.
In the Large Team Project module, you will collaborate with other team members to effectively manage a project to develop a high-quality software solution to meet the needs of your clients.
The final year builds upon the experiences of years one and two and brings together all of the elements you will need to think like and work as a professional software engineer.
Core Modules for Year Three
- Commercial Frameworks, Languages and Tools
- Adopting Technology
- Emerging Technologies
- Large Team Project
- Managing Change
How Will I Be Assessed?
Teaching is organised into modules. Your progress in each module will be assessed during, or at the end of, the semester in which it is taught. All modules include assessments, the methods of which vary from written examinations and assessed coursework to a combination of both. Coursework is the preferred method for this degree with your project work being central to this.
The project portfolio is the primary means of assessment for many modules. It consists of a sample of student work, with written explanation and/or reflection. This covers the entire software development lifecycle, depending on the learning objectives of the module for example: requirements, documentation, technical specifications, code, tests, sprint plans, user stories, screenshots of products, and user feedback. You will use the project portfolios to demonstrate your understanding of all relevant theories, and how it has been applied.
A timed computing exercise fulfils a similar purpose, where students undertake a programming, or other software development assignment, working independently, during a set period.
Exams are also used to assess knowledge and understanding more directly. Other forms of assessment during the course include undertaking reflective reports, and business cases and presenting to clients and peers, which draw upon your experience of project work.
Результат програми
What Skills Will I Practise and Develop?
Навички, набуті на цьому курсі, відображають повний життєвий цикл програмного забезпечення, охоплюючи все необхідне для професійної роботи, зокрема:
- Зустріч з клієнтами та збір їхніх вимог.
- Управління проектами, часові рамки та команди програмного забезпечення для реалізації реальних проектів.
- Ефективне донесення технічних і нетехнічних ідей до широкого кола аудиторій, усно та письмово.
- Аналіз вимог і застосування сучасних концепцій інженерії програмного забезпечення та знання технологій для розробки корисних продуктів — і зробити їх масштабованими, надійними та безпечними.
- Вільне володіння стандартними мовами програмування та впевненість у роботі з різними операційними системами.
- Здатність впевнено використовувати інструменти промислового стандарту, такі як IDE, СУБД і контроль джерел.
- Налагодження та тестування коду для виправлення помилок і дефектів.
- Проектувати та впроваджувати реляційні та NoSQL системи баз даних для реальних проектів.
- Захист систем баз даних, мережевих комунікацій і веб-додатків.
- Інтуїція для проектування програмного забезпечення та якості коду, а також здатність мислити як розробник, роблячи прагматичні інженерні судження та компроміси у швидкозмінному комерційному середовищі.
- Перегляд коду та надання ефективного зворотного зв’язку та наставництво колегам.
- Розгортання та запуск продуктів і сервісів, підтримка реальних користувачів.
Knowledge & Understanding
Після завершення програми типовий студент зможе продемонструвати здатність застосовувати свої знання/розуміння:
- Концепції, синтаксис і мовні особливості, загальні для ряду мов комп’ютерного програмування, що використовуються в промисловості.
- Відповідні інструменти та методи для розробки, написання, налагодження, тестування, керування та розгортання коду; а також керувати процесом розробки комерційного програмного забезпечення, таким як Agile.
- Технічні знання різноманітних платформ і технологій, що використовуються в промисловості.
- Глибоке розуміння того, що таке якісний код.
- Передові технології та тенденції в окремих областях досліджень обчислювальної техніки.
- Розуміння ряду сторонніх бібліотек, фреймворків і великих комерційних кодових баз.
Intellectual Skills
Після завершення програми типовий студент повинен уміти:
- Оцінити доступні варіанти для вибору найбільш прийнятних інструментів і методів для використання на кожному етапі розробки програмного забезпечення;
- Ефективно аналізуйте складні проблеми та виявляйте крайні випадки, невідповідності, потенційні підводні камені та інші проблеми.
- Критично думайте про дизайн програмного забезпечення та виконуйте інженерне судження в контексті написання та розробки програмного забезпечення.
- Підтримуйте критичний аргумент у письмовій формі, презентації та груповому обговоренні. Вирішувати невидимі проблеми, ітеративно; шляхом визначення відправної точки та поступової розробки рішення.
Professional Practical Skills
Після завершення програми типовий студент повинен уміти:
- Використовуйте поточні інструменти та методи комерційного планування, щоб планувати, планувати та керувати проектом розробки комерційного програмного забезпечення та відстежувати проект протягом його життєвого циклу.
- Збирайте, аналізуйте та визначайте пріоритети відповідних функціональних і нефункціональних вимог під час зустрічей із реальними клієнтами, використовуючи комерційні інструменти та методи, і враховуйте якість та інші обмеження.
- Проектуйте, пишіть, тестуйте, налагоджуйте, керуйте та продуктивно розгортайте код у великих проектах у комерційному, командному контексті.
- Працюйте з різноманітними платформами (хмарою, мобільною системою, Інтернетом), використовуючи низку мов, технологій та інструментів.
Transferable/Key Skills
Після завершення програми типовий студент повинен уміти:
- Критично оцінювати її або його роботу та роботу інших, письмово та усно;
- Чітко та ефективно передавати складні ідеї, принципи та теорії усними, письмовими та практичними засобами - широкому колу аудиторій, особливо промисловим споживачам.
- Ефективно працювати та навчатися в команді та індивідуально;
- Оцініть можливості для розвитку кар'єри та навчання протягом усього життя, беручи участь у Програмі розвитку особистості та кар'єри університету та створюючи мережу підтримки промислових контактів протягом усього життя;
- Проведіть незалежне дослідження та критичне осмислення.
Плата за навчання програми
Карєрні можливості
Кваліфіковані інженери програмного забезпечення користуються надзвичайно високим попитом, що робить перспективи працевлаштування для випускників у галузях обчислювальної техніки та ІКТ чудовими.
Будучи студентом Національної академії програмного забезпечення, ви отримаєте багато можливостей зустрітися та попрацювати з компаніями та налагодити свої промислові контакти.
Ви можете використовувати свій ступінь бакалавра як Pathway до подальшого вивчення нашої нової програми MSc у галузі програмної інженерії або до робочої сили. Наші випускники продовжували працювати в таких компаніях, як Admiral і DevOps. Інші обрали подальше навчання чи дослідження в Кардіффі чи інших провідних університетах.
Служба кар’єри та працевлаштування Cardiff University доступна для всіх студентів. Наша школа також має спеціалізованого спеціаліста з питань кар’єри та спеціаліста з працевлаштування, які зможуть допомогти вам із порадами щодо кар’єри.
Graduate Careers
- Software Engineer
- Web Developer
- Офіцер з розвитку систем
- Business Analyst