З відзнакою бакалавр цифрового дизайну досвіду
George Brown College
Ключова інформація
Розташування кампусу
Toronto, Канада
Лінгвістика
Англійська
Формат навчання
На кампусі
Тривалість
4 years
Форма навчання
Денне навчання
Вартість навчання
CAD 20 217 / per year *
Кінець терміну надання заяв
інформація
Найраніша дата початку
інформація
* домашнє навчання | $18,190 за міжнародне навчання. Усі збори можуть бути змінені без попередження
Введення
Ступінь бакалавра цифрового досвіду з відзнакою – це чотирирічна програма, яка готує дизайнерів, які можуть вирішувати проблеми, використовуючи орієнтовані на людину, соціально свідомі та економічно вигідні цифрові рішення.
Дизайн цифрового досвіду включає суміжні галузі, такі як дизайн сервісу, дизайн досвіду користувача та дизайн взаємодії. Це включає розуміння людської поведінки та взаємодії людини з комп’ютером, проведення досліджень та досліджень юзабіліті, управління проектами та роботу в команді, застосування ділових навичок, роботу з існуючими та новими цифровими технологіями, створення прототипів нових ідей та передбачення майбутніх тенденцій.
У цій програмі ви розвинете здатність критично аналізувати та адаптуватися до постійно мінливих умов технології та культури. Основні курси розвивають ваші аналітичні, технічні та ділові навички. На курсах старшого курсу та завершальних проектах ви будете співпрацювати над цифровими інтерфейсами та додатками, а також інтерактивними середовищами та об’єктами.
Ця навчальна програма ступеня дизайну зосереджена на трьох областях навчання на основі процесу проектування цифрового досвіду:
- Думайте: дизайн-мислення, теорія, культура та дослідження
- Make: проектування, створення та тестування цифрового досвіду
- Корабель: підприємництво та комерціалізація цифрових продуктів
Інтерактивні цифрові медіа – це зростаюча галузь, яка швидко змінюється через зміни в поведінці споживачів і технологіях. Випускники цієї програми зможуть брати участь у роботі міждисциплінарних команд і в кінцевому підсумку очолювати їх для вирішення проблем у різних областях, таких як безпека, транспорт, освіта та виробництво. Ступінь також готує студентів до навчання в аспірантурі з широкого кола академічних дисциплін.
Чому варто вивчати Digital Experience Design в George Brown College ?
Школа дизайну Джорджа Брауна має визнану репутацію в галузі дизайнерської освіти, яка зосереджується на уяві, відточує навички критичного мислення та використовує новітні технології. Наші викладачі поєднують професійний досвід та передову освіту, щоб запропонувати зміст курсу, який завжди розвивається та відображає тенденції в промисловості та наукових колах.
Школа дизайну знаходиться в новому приміщенні площею 103 000 квадратних футів у Деніелс-Вотерфронт – Місто мистецтв. Ця сучасна будівля підтримує академічні програми та галузеві проекти з такими функціями, як:
- лабораторія віртуальної та доповненої реальності
- зручність використання та тестова лабораторія
- Лабораторія «Спосіб життя майбутнього».
- лабораторія однолітків
- цифрова пісочниця
- інкубатори
- приміщення для створення прототипів та майстерень
- дизайн та інноваційні вітрини
Наші приміщення та комп’ютерні лабораторії включають новітнє обладнання та програмне забезпечення та доповнюються інкубатором цифрових медіа та ігор і Digifest, щорічним фестивалем, який об’єднує промисловість, науковців та громадськість, щоб подумати про те, як цифрові інструменти та технології вплинуть на наше життя та наше майбутнє.
Навчальна програма, яка відображає мінливі вимоги галузі
Диплом бакалавра цифрового дизайну з відзнакою було створено після консультацій з промисловістю, викладачами, випускниками та студентами. Він забезпечує професійну підготовку навичок, знання та практичний досвід для підготовки студентів до поточних і майбутніх вимог ринку праці, а також до аспірантури.
Прикладні дослідження: Інноваційна біржа та Дизайн-центр для розумної економіки
Майбутня будівля Школи дизайну включатиме Інноваційний обмін та Центр дизайну для розумної економіки, дослідницький центр, де студенти та підприємства об’єднуватимуться та виносять нові ідеї на ринок.
Подайте заявку на здобуття диплома бакалавра з відзнакою в галузі проектування цифрового досвіду
Студенти, які зараз навчаються на другому або третьому курсі існуючої трирічної дипломної програми Джорджа Брауна «Дизайн взаємодії», можуть мати право на вступ до програми з відзнакою бакалавра цифрового дизайну досвіду.
Після зимового семестру (січень–квітень) студенти, які успішно закінчили другий рік навчання та розробки взаємодії (G113) із середнім балом 3,2 (75%) або вище, матимуть право пройти осінню програму. Після успішного завершення мосту студенти вступлять до 5-го семестру програми отримання ступеня.
Ваші варіанти польової освіти
Студенти повинні завершити 420-годинний оплачуваний семестр кооперативної роботи у весняно-літній період між третім і четвертим курсами.
Студенти мають можливість завершити цей кооператив всередині країни та/або за кордоном, якщо з’являться можливості. Більшість умов кооперативів завершується в районі Великого Торонто, де проектний сектор є надійним, а більшість робочих місць для взаємодії розташована.
Команда School of Design Field Placement працює з багатьма відомими партнерами з навчання, включаючи такі агенції, як Publicis, K9 Strategy + Design, Trevor/Peter і Relish Interactive; більші, відомі бренди, такі як Nelvana (Corus Entertainment), Rogers Media, Mozilla, Crayola та PUR Gum; а також різноманітні заклади мистецтва та дизайну, що мають відношення до галузі, включаючи Міжнародний кінофестиваль у Торонто (TIFF), Асоціацію зареєстрованих графічних дизайнерів (RGD) та прикладного мистецтва.
Термін роботи дозволяє студентам застосувати навички, здібності та знання, які вони здобули в рамках програми, на робочому місці або за допомогою відповідного дослідницького проекту чи ініціативи щодо дизайну взаємодії. Студенти отримують цінний досвід і можливість поміркувати над застосуванням попереднього навчання. Професор факультету оцінює студента на основі відгуків роботодавця.
Студенти розроблять цифрове портфоліо, що демонструє артефакти, виконані протягом семестру кооперативної роботи.
Прийом
Стипендії та фінансування
Стипендії для іноземних студентів у George Brown College – це, як правило, нагороди в рамках програми на основі академічної успішності студентів (та інших критеріїв) у George Brown College після початку академічної програми.
Навчальний план
Обов'язкові курси
1 семестр | 2 семестр | 3 семестр |
|
|
|
4 семестр | 5 семестр | 6 семестр |
|
|
|
Між 6 і 7 семестром навесні/влітку | 7 семестр | 8 семестр |
|
|
|
Результат програми
Випускник демонструє здатність:
- Інтегруйте теорії та методології проектування цифрового досвіду для вирішення проблем реального життя та вирішення суспільних проблем.
- Поясніть взаємозв’язок між цифровим інтерактивним досвідом і продуктами та іншими сферами практики та навчання.
- Надавати орієнтовані на людину та дослідницькі рішення та можливості проектування в різних секторах.
- Визначити зручність використання інтерактивних систем для оптимізації продуктивності продукту чи послуги.
- Включайте ключові теоретичні концепції дизайну, щоб інформувати про планування, виробництво та критику інтерактивного цифрового досвіду.
- Розробляйте програми на основі тенденцій у дизайні цифрового досвіду.
- Включайте відповідні технологічні системи в процес розробки цифрового досвіду.
- Використовуйте принципи орієнтованого на людину дизайну для розробки та тестування цифрових продуктів, систем і послуг для покращення естетичного та функціонального досвіду.
- Виберіть відповідні інструменти, які дозволяють проектувати, будувати, візуалізувати та програмувати цифровий інтерактивний досвід.
- Створюйте інтерактивні продукти, системи та послуги з використанням відповідних технологій, матеріалів і методів виробництва.
- Співпрацюйте та керуйте міждисциплінарними дизайнерськими групами та зацікавленими сторонами в процесі розробки продукту чи послуги.
- Керуйте дизайн-проектом, застосовуючи ділові, правові та етичні принципи.
- Розробляйте економічно життєздатні проекти з супутніми бізнес-моделями.
Карєрні можливості
Варіанти кар'єри
Випускники цієї програми отримають навички, необхідні для роботи в студіях дизайну та цифрових медіа, творчих лабораторіях, у власному дизайні та цифрових відділах у великих корпораціях у різних секторах, або для самостійної роботи чи роботи в новому бізнесі.
Ця програма готує випускників до таких посад, як:
- Дизайнер цифрового досвіду
- Дизайнер досвіду роботи з користувачами
- Дизайнер інтерфейсу користувача
- Дизайнер людського інтерфейсу
- Дизайнер взаємодії
- Інформаційний архітектор
- Цифровий конструктор
- Дизайнер цифрових продуктів
- Візуальний конструктор
- Мобільний дизайнер
- Веб-дизайнер
- Дослідник користувача
- Тестер юзабіліті
- Підприємець
Промисловість
Дизайн цифрового досвіду
Digital Experience Design впроваджує та впливає на людський досвід за допомогою нових та інтерактивних форм цифрових технологій, поєднуючи апаратне забезпечення, програмне забезпечення та дизайн. Термін «досвід» стосується багатогранної взаємодії між людьми та технологіями, яка враховує контекстуальні та ситуаційні особливості кожного. Майбутнє цифрового дизайну полягає в розумінні цієї взаємодії.
Digital Experience Design набирає популярність у сфері досліджень і практики. IDEO, відома світова консалтингова компанія з дизайну, вказує «Цифровий досвід» як одну зі своїх основних сфер компетенції. IDEO розглядає «цифровий досвід» як такий, у якому немає меж між платформами. Вони використовують апаратне забезпечення, програмне забезпечення, веб- і мобільні елементи, а також інтерактивні медіа для розробки ефективних засобів, за допомогою яких люди можуть ділитися, створювати та спілкуватися. Таким чином, Digital Experience Design є динамічною сферою, яка постійно адаптується до нових технологій та інтерфейсів, таких як розумні пристрої, датчики, адаптивна архітектура, змішана реальність (AR/VR), захоплююче середовище, багатоекранні та мультисенсорні дисплеї. Дизайн цифрового досвіду революціонізує те, як організації обслуговують клієнтів і як ми взаємодіємо одна з одною та світом навколо нас.
Інтерактивні цифрові медіа (IDM)
Канадський інтерактивний альянс визначає інтерактивні цифрові медіа-компанії як творців «цифрового вмісту та середовищ, які надають користувачам багатий інтерактивний досвід – або з самим вмістом, або з іншими користувачами – для цілей розваг, інформації чи освіти, або які надають послуги, які безпосередньо забезпечують ці продукти/послуги» (2012 Canadian Interactive Industry Profile). IDM у Канаді – це галузь, що розвивається, і вона швидко змінюється завдяки змінам у поведінці споживачів і технологіях. Комплексний сектор IDM включає компанії, які виробляють інтерактивний контент, а також фірми, які надають різні типи продуктів або послуг для створення інтерактивного контенту. Їх іноді називають «основним» і «периферійним» IDM. Основний вміст IDM включає, але не обмежується цим, відео та мобільні ігри, кросплатформні розваги, веб-серіали, електронне навчання та навчальні продукти (Interactive Digital Media, OMDC).
Район Великого Торонто (GTA) лідирує в Північній Америці, пропонуючи різноманітних, талановитих співробітників Interactive Digital Media. GTA налічує 15 000 технологічних компаній, у яких працює понад 168 000 людей, що робить Торонто найбільшим технологічним центром Канади та третім за величиною центром технологічних фірм у Північній Америці, а також третім за величиною центром дизайну на континенті.
Освітні Pathways
Якщо ви є студентом George Brown College , який закінчив другий або третій рік навчання за програмою Interaction Design and Development Advanced Diploma (G103) із середнім балом 3,2 (75%) або вищим, ви можете мати право подати заявку на отримання ступеня. Pathway до цієї програми.
Варіанти майбутнього навчання
Випускники програми бакалавра з відзнакою з дизайну цифрового досвіду можуть претендувати на подальше навчання в аспірантурі у відповідних областях програми. Студенти повинні зв’язуватися безпосередньо з університетами, щоб дізнатися про можливості аспірантури.
Приклади потенційних аспірантів та наукових сфер включають дизайн, дизайн взаємодії, цифрові/інтерактивні засоби масової інформації, цифровий досвід, взаємодію людини та комп’ютера, проектування систем, електронну охорону здоров’я, електронне навчання, дизайн ігор, інтерактивне мистецтво та критичну практику.