Бакалавр ігрового дизайну
ТРИВАЛІСТЬ
2 Years
МОВИ
Англійська
ТЕМП
Денне навчання
КІНЕЦЬ ТЕРМІНУ НАДАННЯ ЗАЯВ
Кінцевий термін подання заявки
НАЙРАНІША ДАТА ПОЧАТКУ
Feb 2025
ПЛАТА ЗА НАВЧАННЯ
USD 79 200 *
ФОРМАТ НАВЧАННЯ
На кампусі
* за триместр для іноземних студентів | 9000 доларів США за триместр для домашніх студентів
Введення
Оскільки гейміфікація стає невід’ємною частиною майбутнього цього світу, одні з найбільш затребуваних гравців в індустрії розваг – розробники ігор і фахівці з візуальних ефектів.
Ігровий дизайн у JMC живить цей порив, надаючи навички та знання для створення повністю захоплюючого цифрового середовища. Дізнайтеся, як спроектувати, розробити та втілити ідею, з акцентом на креативність та самовираження через створення концепції, цифрове малювання, моделювання середовища та впровадження ігрового движка.
Отримайте практичний досвід роботи з провідним галузевим програмним забезпеченням, таким як Maya та ігровий движок Unity, і використовуйте наші передові пакети для точного захоплення руху з 18 камерами та засоби віртуальної реальності для створення прототипів інтерактивних ігор і якісних ігрових ресурсів, а також отримайте навички, необхідні провідним розробників.
Ступінь бакалавра поєднує в собі інтерактивність, розробку ігор та програмування з традиційною художньою практикою та анімацією. Опанувати сценарії ігрового движка та основні технічні знання, необхідні для створення інтерактивного ігрового процесу; проектувати та створювати анімованих персонажів та середовища; і розробляйте унікальну ігрову механіку, щоб будувати світи, у яких ви можете загубитися.
Студенти можуть вибрати для вивчення фальсифікацію персонажів, цифрову композицію та захоплення руху для ігрової анімації та кінематографії в реальному часі, і закінчать із концепцією гри в процесі, який емулює реальне виробництво та розроблений шоуріл.
Лише за 2 роки ви можете отримати ступінь бакалавра завдяки нашому прискореному денному курсу. Заочна форма навчання також доступна вітчизняним студентам. Іноземні студенти можуть вибрати завершення курсу за 3 роки замість прискореного 2-річного варіанту.
Прийом
Навчальний план
- Мистецтво виробництва I
- Творчий процес
- Програмування ігор І
- Введення в 3D
- Ігровий дизайн I
- Програмування ігор II
- Мистецтво гри II
- T3 Факультативи: Оснащення та 3D моделювання II
- Лабораторія розробки ігор І
- Швидке створення прототипів
- Дизайн гри II
- Мистецтво гри I
- Ігрові дослідження
- Факультативи T2: Мистецтво виробництва II, Motion Design & Design
- 3D анімація I
- Захоплення руху (за вибором)
- Інтеграція
- Лабораторія розробки ігор II
- Основний проект Частина А
- Професійний розвиток
- Основний проект, частина B
- Міжінституційний проект
* Факультативи
У триместрах 2, 3 і 4 один розділ на триместр вибирається з вибіркових варіантів, які можуть включати:
* T2:
- Production Art II - для студентів, які бажають більше зосередитися на мистецтві та дизайні персонажів (концепція, дизайн та художнє керівництво для анімації та ігор).
- Дизайн – актуальний для всіх візуальних креативних матеріалів (цифрові концепції та дизайн взаємодії з користувачем).
- Motion Design - анімована графіка, колір і дизайн для рухомого зображення.
* T3:
- Такелаж - технічне мистецтво для студентів, які цікавляться налаштуванням персонажів для анімації.
- 3D Modeling II - цифрова скульптура для студентів, які цікавляться створенням персонажів і вивченням людської форми.
* T4:
- Захоплення руху.
- Композитування – об’єднання багатошарових елементів у готові кадри, інтеграція комп’ютерної графіки та живих дій, відображення проекцій та відстеження.
Плата за навчання програми
Карєрні можливості
JMC Academy пропонує 2-річну курсову програму магістра креативних індустрій.
Кар'єра в галузі
Позитивний вплив гейміфікації все частіше використовується в різноманітних ролях як метод спілкування. Окрім мільярдної ігрової індустрії, випускники JMC знаходять роботу в освіті та навчанні, плануванні, корпоративному бізнесі, рекламі та багатьох інших секторах.
Почніть працювати з повним набором інструментів для розробки ігор, починаючи з практичного досвіду, знання всього провідного програмного забезпечення для ігор, сильних можливостей дизайну та підкованого та досвідченого ігрового портфоліо, яке демонструє ваші навички.
Конкретні ролі можуть включати
- Дизайнер гри
- Виробник ігор
- Креативний директор
- Дизайнер рівня
- Концепція художника
- Текстура художника
- Навколишній майстер
- Художник персонажів
- Аніматор
- Моделлер
- Технічний директор
- Виконавець інтерфейсу
- Автор оповідань