Бакалавр у галузі розробки ігор та цифрової анімації (спільна навчальна програма з Університетом Dongseo, Південна Корея)
Mykolas Romeris University
Ключова інформація
Розташування кампусу
Vilnius, Литва
Лінгвістика
Англійська
Формат навчання
На кампусі
Тривалість
4 years
Форма навчання
Денне навчання
Вартість навчання
EUR 3 836 / per year *
Кінець терміну надання заяв
26 Jul 2024
Найраніша дата початку
01 Sep 2024
* 5600 доларів на рік в Університеті Донгсо, Південна Корея.
Введення
Мета програми – підготувати кваліфікованих спеціалістів у галузі інформатики, які зможуть адаптувати свої знання в індустрії ігор, цифрової анімації та аудіовізуальних ефектів, а також всебічно зрозуміти та застосувати знання, пов’язані з виробництвом цифрового контенту, сприяючи розвитку підприємництва та самозайнятість у цій сфері.
Прийом
Навчальний план
1 рік
1 Семестр
Обов'язкові розділи курсу
- Сучасна математика
- Психологія
- Вступ до цифрового вмісту
- Бази даних
- Основи програмування
2 Семестр
Обов'язкові розділи курсу
- Дизайн ігор
- Гра Математика
- Структури даних та алгоритми
- Комп'ютерна графіка
- Іноземна мова для спеціальних цілей (англійська / французька / німецька)
2-й рік
3 Семестр
Обов'язкові розділи курсу
- Основи скульптури
- Архітектури комп’ютерних мереж
- Об'єктно-орієнтоване проектування та програмування
- Фундаментальне креслення фігури (точне креслення)
- Альтернативні розділи курсу за вибором
- Штучний інтелект в іграх
- Матові картини
4 Семестр
Обов'язкові розділи курсу
- Філософія
- Операторська робота та монтаж
- 3D-моделювання
- Основи 3D Maya
- Альтернативні розділи курсу за вибором
- Архітектура движка гри
- Сценарій гри та дизайн рівня гри
Третій рік
5 семестр
Обов'язкові розділи курсу
- Обов'язкові курси
- Навчальний предмет за вибором 1
- Блоки альтернативного курсу за вибором 1
- Моделювання істот і створення текстур 1
- Метод програмування
- Альтернативний курс за вибором, блок 2
- Студія анімації персонажів 1
- Програмування комп’ютерної графіки
- Альтернативний курс за вибором, блок 3
- Програмування штучного інтелекту
- Моделювання середовища та створення текстур 1
- Блоки альтернативного курсу за вибором 4
- Комп'ютерні мережі
- Налаштування істоти та середовища 1
6 семестр
Обов'язкові розділи курсу
- Навчальний предмет за вибором 2
- Блоки альтернативного курсу за вибором 1
- Моделювання істот і створення текстур 2
- 3D-програмування
- Альтернативний курс за вибором, блок 2
- Студія анімації персонажів 2
- Програмування ігрового сервера
- Альтернативний курс за вибором, блок 3
- Моделювання середовища та створення текстур 2
- Програмування ігрових інструментів
- Блоки альтернативного курсу за вибором 4
- Комп'ютерна архітектура
- Створення цифрових фільмів
- Альтернативний курс за вибором блок 5
- Композиція 1
- Операційні системи
4-й рік
7 семестр
Обов'язкові розділи курсу
- Бакалаврська робота. Частина І
- Методи дослідження
- Блоки альтернативного курсу за вибором 1
- Композиція 2
- Використання гри Engine
- Альтернативний курс за вибором, блок 2
- Ігровий проект
- Створення освітлення та візуалізації
8 семестр
Обов'язкові розділи курсу
- Портфоліо
- Диплом бакалавра
- Sound Studio
Галерея
Плата за навчання програми
Стипендії та фінансування
MRU прагне забезпечити, щоб усі наші студенти отримували високоякісну освіту, незалежно від їхнього фінансового становища, тому, будь ласка, знайдіть усі доступні стипендії для майбутніх іноземних студентів, перераховані нижче.
Примітка:
- Усі перелічені стипендії фінансуються Урядом Литви або Mykolas Romeris University
- Можливе додаткове фінансування з країн походження студентів
- Усі громадяни ЄС можуть подати заявку на державне навчання
- Тут наведено стипендії для поточних іноземних студентів
MRU Звільнення від плати за навчання для отримання ступеня бакалавра
Хто може подати заявку: заявники на навчання для отримання ступеня бакалавра, які є громадянами або постійними мешканцями Бразилії , Колумбії, Аргентини, Азербайджану, Казахстану, Молдови, Грузії (Сакартвело) та Парагваю.
Фінансове забезпечення: Стипендія покриває повну вартість навчання за весь період навчання на бакалавраті* для студентів, прийнятих у 2024/2025 навчальному році.
Критерії: звільнення від плати за навчання буде надано найкращим абітурієнтам відповідно до їхніх конкурсних оцінок та інших академічних досягнень.
* Звільнення від плати за навчання буде скасовано, якщо студент має хоча б одну академічну заборгованість.
Карєрні можливості
Такі галузі, як комп’ютерні ігри, кіноіндустрія, реклама, мистецтво та дизайн, є цільовими областями працевлаштування випускників програм навчання інформатики та цифрового контенту. Однією з істотних відмінних рис індустрії цифрового контенту є її глобальний характер і надзвичайно широкі можливості для підприємництва та самозайнятості. Після закінчення цієї навчальної програми бакалавр зможе конкурувати на міжнародному рівні, оскільки сфера цифрового контенту є дуже динамічною та базується на принципах мережевої співпраці. Через це творчий працівник в індустрії цифрового контенту буде гнучким і зможе працювати з різними зацікавленими підрозділами курсу, використовуючи глобальні канали обміну інформацією. Крім того, необхідно підкреслити, що студенти, які закінчили навчальну програму «Інформатика та цифровий вміст», зможуть працювати в різних компаніях з виробництва цифрового контенту – міжнародних студіях комп’ютерних ігор, дизайнерських агентствах, кіностудіях та в усіх бізнес-організаціях, які орієнтовані на до створення цифрового виробництва за допомогою ІКТ .