Бакалавр з академічного кіберспорту
Grimstad, Норвегія
ТРИВАЛІСТЬ
3 Years
МОВИ
Англійська
ТЕМП
Денне навчання
КІНЕЦЬ ТЕРМІНУ НАДАННЯ ЗАЯВ
Кінцевий термін подання заявки
НАЙРАНІША ДАТА ПОЧАТКУ
Запитайте найбільш ранню дату початку
ПЛАТА ЗА НАВЧАННЯ
Вимагайте плату за навчання
ФОРМАТ НАВЧАННЯ
На кампусі
* немає плати за навчання для студентів ЄС/ЄЕЗ. Студенти, які не є членами ЄС/ЄЕЗ, повинні платити за навчання
Введення
Кіберспорт є однією з найбільш швидкозростаючих галузей у світі. Все більше і більше приватних компаній, урядів і державного сектору, як на національному, так і на міжнародному рівнях, бачать можливості для використання потенціалу, який полягає в навичках, розвинених за допомогою кіберспорту. Програма бакалавра з академічного кіберспорту надасть знання, які зроблять вас конкурентоспроможними на майбутньому ринку праці. Програма бакалавра знайомить зі світом академічного кіберспорту та розвиває навички для набагато ширшої сфери. Це означає, що окрім фізичних вправ, ви дізнаєтеся про тренування, відновлення та продуктивність. Ви також дізнаєтеся про роль кіберспорту в суспільстві, технології, пов’язані з кіберспортом, і як використовувати кіберспорт у навчанні та професійному житті.
Галерея
Прийом
Навчальний план
У програмі бакалавра з академічного кіберспорту ви дізнаєтесь про фізіологічні та психологічні умови, які є основою для тренувань та результатів у якості спортсмена з кіберспорту. Ви також дізнаєтеся, як розробляти та створювати контент для цифрових платформ для комунікації та маркетингу в кіберспорті. Крім того, ви отримаєте вступ до фінансів, підприємництва та брендингу, який використовується для адміністрування, організації та розвитку турнірів і команд. Програмування, кібербезпека та використання транспортних засобів з дистанційним керуванням також є частиною програми, а також дизайн ігор та історія ігор.
У шостому семестрі навчання ви можете вибрати одну з чотирьох спеціалізацій в рамках кіберспорту:
- Спортсмен кіберспорту
- Індустрія кіберспорту (ЗМІ, адміністрація тощо)
- Технології та інновації
- Освіта та здоров'я
Структура курсу
Семестр 1
- IDR143-1 Загальний вступ до вправ (5 ід.)
- Історія ігор MM-109-G (5 sp)
- MM-111-G E-sports 1 - Тренування (10 sp)
- ПС-104-Г Психологія та етика (5 зб)
- MM-110-G Відео та аудіо (5 sp)
Семестр 2
- MM-115-G E-sports 2 - Тренування (10 sp)
- MM-114-G Ігрова статистика, карти та логістика (5 sp)
- MM-113-G Кіберспорт в освіті та суспільстві (5 sp)
- MM-112-G Game Design (5 sp)
- IDR144-1 Загальні відомості про спорт (5 sp)
Семестр 3
- IDR217-1 Кіберспорт 3 - Тренування (10 sp)
- Дрон MM-202-G (5 sp)
- MM-201-G Програмування 1 – Автоматизація та ігри (5 ігор)
- IDR216-1 Технології в спорті (5 sp)
- IDR215-1 Харчування, відновлення та спортивні результати (5 sp)
Семестр 4
- MM-205-G E-sports 4 - Тренування (10 sp)
- MM-204-G Entrepeneurship (5 sp)
- MM-203-G Програмування 2 – Корисна технологія (5 sp)
- IDR219-1 Команди та культура продуктивності (5 sp)
- IDR218-1 Спортивні травми та ергономіка (5 sp)
Семестр 5
- IDR303-1 Кіберспорт 5 - Тренування (10 sp)
- MM-302-G Digital Security (5 sp)
- Брендування MM-301-G (5 sp)
- IDR302-1 Scientific Methods and Statistics (10 sp)
Семестр 6
- MM-304-G Економіка та інновації (5 sp)
- Попередній проект MM-303-G (5 sp)
- ММ-305-Г Бакалаврська робота (20 зб)
Студентський обмін
П'ятий семестр - це переважно семестр обміну. Університет укладає угоди про обмін студентами з відповідними університетами США та Європи.
Плата за навчання програми
Карєрні можливості
Програма бакалавра дає право на роботу в різних частинах індустрії кіберспорту в якості спортсмена та тренера, в галузі менеджменту, адміністрування та розвитку бізнесу, технології та дизайну, освіти, охорони здоров’я та реабілітації. Знання та навички можна передати й використовувати в інших сферах трудового життя, наприклад, у сферах комунікації, маркетингу, звуку та зображення, продажів, програмування, дизайну, а також як операторів дронів та інших пристроїв з дистанційним керуванням.