Бакалавр (з відзнакою) ігрових обчислень
University of Lincoln
Ключова інформація
Розташування кампусу
Lincoln, Великобританія
Лінгвістика
Англійська
Формат навчання
На кампусі
Тривалість
3 - 6 years
Форма навчання
Денне навчання, Заочне навчання
Вартість навчання
інформація
Кінець терміну надання заяв
інформація
Найраніша дата початку
інформація
* за рівень, для іноземних студентів | додому/студенти з ЄС: 9250 фунтів стерлінгів за рівень
Відкрийте для себе Lincoln, де б ви не були
Наші вебінари, предметні майстер-класи, сесії запитань і відповідей, а також дискусії студентів — це чудовий спосіб дізнатися, як це жити й навчатися в University of Lincoln .
Введення
Програма бакалавра (Hons) Computing для ігор в Lincoln спрямована на розвиток навичок та атрибутів, необхідних для ролей у конкурентному обчислювальному секторі. Курс призначений для того, щоб допомогти студентам розвиватися як універсальні фахівці, здатні процвітати у широкому діапазоні напрямків роботи в університеті. Студенти також мають можливість розвивати навички, які піддаються постійно зростаючої, багатомільярдної промисловості відеоігор.
Курс спрямований на розробку набору навичок, що застосовується до більш широкого спектру цифрового сектора. Крім того, як навчитися розробляти програмне забезпечення, студенти можуть також розробити розуміння взаємодії комп'ютера та його користувача, а також розробляти цікавий досвід.
Ми прагнемо випускати випускників, які можуть адаптуватися до швидко розвиваються технологій і відігравати ключові ролі в компаніях на передньому краї цих досягнень. Окрім того, як розвивати технології, студент, який випускає ігровий комп'ютер, також може зрозуміти, як зробити його привабливим, грайливим та веселим.
Курс вивчає комп'ютерну техніку за допомогою конкретного випадку використання ігор. Студенти мають можливість розвивати навички програмування поряд з модулями спеціалістів у темах, включаючи ігрове проектування, 3D графіку, математику та штучний інтелект.
Сильне концептуальне та методологічне підґрунтя як у дизайні ігор, так і в розробці ігор надає курсу Lincoln's Games Computing відмінну перевагу. Студентів заохочують визнати, що розробка програмного забезпечення є такою ж важливою, як і творчий дизайн, для успіху комп’ютерних ігор і програмних додатків. Курс також вивчатиме роль ігрових систем за межами ігрової індустрії, дивлячись на те, як ігри застосовувалися в таких секторах, як освіта та фітнес. Незважаючи на те, що наші випускники можуть орієнтуватися на кар’єру в індустрії відеоігор, їхні навички також можуть бути застосовані до ряду різних Pathways працевлаштування, включаючи ролі систем і розвитку в NHS, автомобільній промисловості, освітньому секторі та ролі дизайну в багатьох галузях.
«Ця інформація була вірною на момент публікації (липень 2023 р.)»
Прийом
Навчальний план
Як ти вивчаєш
У перший рік здобуття ступеня студенти мають можливість вивчати фундаментальні галузі, включаючи дизайн ігор, математику для обчислень, програмування та розробку ігор.
На другому курсі очікується глибоке дослідження в таких областях ігрових обчислень, як вдосконалене програмування, розробка концепцій, дизайн користувацького досвіду та штучний інтелект.
Окрім завершення проекту з розробки ігор на третьому курсі, студенти можуть вибирати з ряду спеціальних додаткових модулів, включаючи паралельне програмування; Автономна мобільна робототехніка; Обробка зображень; та Віртуальна та доповнена реальність.
Повний доступ до денної або заочної форми навчання.
Перший рік
- Алгоритми та складність (ядро)
- Ігровий дизайн (ядро)
- Розробка ігор (ядро)
- Ігрові дослідження (ядро)
- Математика для обчислень (основна)
- Об'єктно-орієнтоване програмування (ядро)
- Основи програмування (ядро)
Другий рік
- Парадигми прикладного програмування (ядро)
- Штучний інтелект (ядро)
- Розробка концепції (ядро)
- Програмування ігор (основне)
- Масштабовані системи баз даних (ядро)
- Командна інженерія програмного забезпечення (ядро)
- Дизайн інтерфейсу користувача (Core)
Третій рік
- Графіка (ядро)
- Симуляція фізики (основна)
- Процедурне створення вмісту (основне)
- Проект (основний)
- Автономна мобільна робототехніка (опція)†
- Великі дані (опція)†
- Кросплатформна розробка (опція)†
- Кібербезпека (опція)†
- Обробка зображень (опція)†
- Машинне навчання (опція)†
- Паралельне програмування (опція)†
- Віртуальна та доповнена реальність (опція)†
† Деякі курси можуть пропонувати додаткові модулі. Доступність додаткових модулів може змінюватися з року в рік і залежатиме від досягнення мінімальної кількості студентів. Це означає, що доступність окремих додаткових модулів не може бути гарантована. На вибір додаткового модуля також може вплинути наявність персоналу.
Як ви оцінюєте
Програма оцінюється різними способами, включаючи тести в класі, курсові роботи, проекти та іспити. Більшість оцінок базуються на курсових роботах, що відображає практичний та прикладний характер ігрової обчислювальної науки. Вага, надана кожному методу оцінки, може різнитися залежно від навчального року. University of Lincoln ставить за мету забезпечити негайне повернення студентами курсових оцінок студентам.
Акредитації та членство
Цей курс акредитовано BCS, Chartered Institute for IT, а університет є філією Інституту аналітиків і програмістів.