Бакалавр з розвитку ігор
IADE
Ключова інформація
Розташування кампусу
Lisbon, Португалія
Лінгвістика
Англійська
Формат навчання
На кампусі
Тривалість
3 years
Форма навчання
Денне навчання
Вартість навчання
інформація
Кінець терміну надання заяв
інформація
Найраніша дата початку
інформація
Стипендії
Вивчіть можливості отримання стипендій, щоб допомогти фінансувати своє навчання
Введення
Опис
- Навчання на основі проектів (PBL) - кожен семестр базується на єдиному реалістичному проекті. До кінця ступеня студенти вже розробили шість продуктів (ігри чи додатки), які є основними елементами портфоліо, які вони представлять галузі.
- Чіткий фокус на розробці - поєднання різних аспектів відеоігор та веб / мобільних додатків, створених за допомогою розробки програмного забезпечення та інженерії програмного забезпечення.
- Мультидисциплінарні команди - Частину шести семестрових проектів виконують команди, які також інтегрують студентів з інших бакалаврських наук, підвищуючи якість створених продуктів та навички студентів у багатодисциплінарній командній роботі.
- Кілька мов - студенти розробляють свої проекти, використовуючи кілька мов програмування, що підвищують складність (наприклад, обробка, JavaScript, C # і C).
- Кілька технологій - Студенти набувають досвіду, використовуючи різні технології, включаючи ігрові двигуни, мобільні та веб-розробки, 3D, ігрові приставки, ПК тощо. Студенти також вивчать нові горизонти за допомогою модулів, орієнтованих на творчість, критичне мислення, а також нові ігри технологій.
- Участь у заходах та інтеграція на ринок - студентів запрошують взяти участь у різноманітних заходах, пов’язаних із цією територією, включаючи бесіди, семінари, вітрини студентських проектів та ігрові пробки.
- Програма викладається повністю англійською мовою і включає обов'язковий міжнародний семестр мобільності у провідних міжнародних університетах, що надає студентам глобальну перспективу, що є важливою у цій професійній галузі.
Міжнародний досвід
Студенти матимуть можливість відвідувати семестр в одній з таких відомих міжнародних шкіл:
Діловий досвід у реальному світі
Цей бакалавр з розробки ігор та програм є партнерами наступних компаній:
Карєрні можливості
- Програміст цифрових ігор
- Програміст мультимедійних та мобільних додатків
- Інтерактивні системи та штучний інтелект
- Ігри для соціальних мереж та компаній
Графік / Тривалість
Ранок / 6 семестрів
Кампус
Сантос - Лісабон
Прийом
Навчальний план
1º семестр
- Математика, фізика та ігри I
- Основи програмування
- Візуальне мистецтво для ігор
- Виробництво ігор
- Обчислювальні системи для ігор
- 2D проект
- Комунікативні навички
2º семестр
- Дизайн ігор
- Веб-програмування
- Бази даних
- Веб-проект
- Етика та професійна деонтологія
3º семестр
- Математика та фізика для ігор II
- Мобільне програмування
- Ігрові рамки
- Структури даних
- Мультиплатформний проект
- Наука, джерела та методи
4º семестр
- Математика та фізика для ігор III
- Комп'ютерна графіка
- Штучний інтелект
- Методології розробки програмного забезпечення
- 3D проект
- Творчість та критичне мислення
5º семестр
- Нові ігрові технології
- Розподілене програмування
- Безпека для ігор
- Передові методи програмування ігор
- Багатокористувацький проект
- Бізнес-модель для ігор
6º семестр
- Зручність використання та досвід користувача
- Інтеграція з соціальними мережами та іншими платформами
- Розробка ігрового движка
- Остаточний проект
Галерея
Карєрні можливості
- Програміст цифрових ігор
- Інтерактивні системи та штучний інтелект
- Ігри для соціальних мереж та компаній
- Аналітик даних
- Програміст
Про Школу
Запитання
Подібні курси
Бакалавр програмної інженерії
- Fayette, США
- Hong Kong, Гонконг
Бакалавр комп'ютерних наук
- Hull, Великобританія
B.Eng. Поповнення програмної інженерії
- London, Великобританія